sobota, 12 kwietnia 2014

We're all living in Amerika, Amerika ist wunderbar

Okej, dzisiaj będzie dzień DIY. Zrobiłam już koraliki do łapaczy snów, zamówiłam piórka i barwniki do tkanin, zaraz lecę po wybielacz. Mam w planach ozdobić obudowę od telefonu, jeśli się uda, to wstawię tutorial. Mam w planach zrobić i przerobić tyle rzeczy, muszę się za to zabrać, bo mówię tak co tydzień w sobotę i ostatecznie nic nie robię. W długi weekend, o ile moje barwniki przyjdą, będę farbować ciuchy :)
---
Dzisiaj spodenki z motywem flagi USA. Motyw niby oklepany, ale na szczęście moda na flagi osłabła (nie trawię tej całej mody na ćwieki, skórę, flagi, moro, kratę, pasy etc- kiedyś to wszystko nosiły subkultury, teraz każda jolo-słeg-panienka w tym chodzi, bo jest modne, ubolewam).
Spodenki firmy Levis, więc jakościowo b.dobre, flaga malowana, niespieralna. Ćwieki, dziury, krzywo, brudno- idealnie :)
NA SPRZEDAŻ- rozmiar M <najprawdopodobniej>, 35zł :)
Na żywo wyglądają lepiej, mój aparat mnie nienawidzi.






4 komentarze:

Dzięki za komentarze :)