niedziela, 27 kwietnia 2014

Podwiązki/ garters

Właśnie robię 11 podwiązkę- co jakiś czas będę wrzucała na bloga :) Cały weekend robiłam zamówienia, a jestem może w połowie. Ale się wyrobię, nikt nie będzie musiał długo czekać :) Maszyna szyje, co najważniejsze, w majówkę muszę przerobić jak najwięcej rzeczy, bo do wakacji zostały tylko 2 miesiące, a ja mam wielkie pudło rzeczy, z napisem "WEŹ SIĘ DO ROBOTY I TO PRZERÓB".  Tak sobie leży pod łóżkiem od zeszłych wakacji. Cóż..
---
Dzisiaj podwiązki robione na zamówienie :)
(nie mój rozmiar, więc 'na nodze' są spięte z tyłu)








2 komentarze:

  1. Bardzo fajne i kreatywne pomysły! w moim stylu :) dodaje do obserwowanych :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super! :) kurde, świetne są mmmmmm :D
    u mnie wyjątkowo odwrócone klimaty haha :D

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarze :)