niedziela, 8 lutego 2015

Koszulki z gwiazdą marynarską/ nautical star t-shirts

Został już tylko tydzień wolnego, a ja w sumie robię tylko zamówienia. Mam w planach założenie internetowego sklepu, może jutro lub pojutrze to zrobię. Zamówiłam wlepy z reklamą strony, może w walentynki będę na konwencie w Gdańsku sprzedawać swoje twory, ale jeszcze wrzucę dokładną informację na fanpage.
--
Dzisiaj koszulki z serii: Jarmark Dominikański 2014. Tak, myślę, że ostatnie rzeczy z zeszłorocznego jarmarku wrzucę za 2 lata. Koszulki acid wash i nawet jedna malowana. Była jeszcze bluza, którą zrobiłam dla siebie, ale pożyczyłam w wakacje i do tej pory tylko czasem o niej słyszę :C

Ahh... tło sraczkowatego namiotu i reszty szmatek <3 Uwielbiam spędzać sporą część wakacji na jarmarku, niezapomniany czas :) W tym roku, tak jak i w zeszłym, będę na nim razem z Finq DIY, więc już teraz was zapraszamy! :D
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarze :)