sobota, 1 marca 2014

Koszulki

Koszulki, znowu.
Muszę zacząć coś przerabiać, bo materiał na posty mi się skończył (a maszyna oczywiście nadal nie działa). W ten weekend przerobię te spodnie, które zaczęłam we.. wrześniu? Może jakiś tutorial, tylko pytanie: o czym?
Jest weekend, trzeba zrobić szkice do szkoły, przerobić jakieś ciuchy, wyczyścić w końcu ramoneskę (z lumpeksu za 10zł, kocham lumpeksy), pouczyć się, przeczytać jakąś książkę, obejrzeć seriale, filmy, wyjść do ludzi, ogarnąć armagedon w mojej grocie pokoju, wyspać się, czemu weekend jest taki krótki?
Dobra, koniec żalów, może chociaż się wyśpię.

Te koszulki kojarzą mi się z latem, a do wakacji jeszcze tylko 4 miesiące :)






Dużo osób chciało czerwono-granatowe, zrobiłam chyba 4 albo 5 w zeszłym roku...

1 komentarz:

Dzięki za komentarze :)