piątek, 2 stycznia 2015

Katana

Znowu robię długie przerwy w pisaniu, przepraszam, jestem leniwa. Sylwester udany? Mam nadzieję, że tak :) Na nowy rok życzę wam wszystkiego najlepszego i żeby wasze postanowienia noworoczne choć częściowo się spełniły (i tak nie schudniecie, Pączuszki wy moje leniwe ;) ). Moje postanowienie noworoczne związane ze schudnięciem nieutyciembardziejniżjest, umarło już pierwszego dnia. Właśnie jem pizzę. Od kilku dni, nie licząc sylwestra, leżę w łóżku, nie opuszczam swojej nory i oglądam serial, jeszcze tylko 5 sezonów, zrozumcie, że nie mam czasu na bloga (zazwyczaj nie zaczynam oglądać czegokolwiek, co całkowicie utopi z 2 tygodnie mojego życia, serio... whatever, byleby nie robić nic związanego ze szkołą). No dobra, koniec gorzkich żalów, nikogo to nie obchodzi, to blog o DIY, nie pamiętnik o smutnym życiu smutnego grubaska.
Katana, częściowo wybielona 'marmurek'. Poszarpana i podziurawiona z ćwiekami, agrafkami i łańcuchami, z założenia miała byc kamizelką z ekranem, bo miała bardzo ładny kolor, no ale cóż, nigdy nie wiem, jak będzie wyglądał końcowy efekt mojej popieprzonej wesołej twórczości.







10 komentarzy:

  1. Świetny post i blog ;) Obserwuję i liczę na rewanż : http://klaudusiadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Katanka jak dla mnie zbyt ostra :). A cóż to za serial tak pochłoną?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ostro, jeśli ktoś lubi takie klimaty to kurtka wyszła naprawdę świetnie !
    Wzajemnie wszystkiego co najlepsze w nowym roku:)
    Obserwuję i zapraszam do siebie na post sylwestrowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udany sylwek, udany :) katanka jest mega! Podoba mi sie ;) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę ciekawy post i świetna katana mam nadzieję ,że wpadniesz do mnie :) http://life-andstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, wspaniały efekt! Miałam podobną, ale ostatnio się jej pozbyłam, bo zmieniłam troszkę styl. W każdym razie przerabianie ubrań w tej sposób to super zabawa. :D

    http://damselevil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. na czym i jak zawiesiłaś łańuchy? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbiłam w materiał kółeczka (takie do biżuterii) ;)

      Usuń
  8. Kapitalna. Jak trochę popracuję nad swoją kataną to może też nadam jej nowego wymiaru;)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarze :)