niedziela, 29 czerwca 2014

Miętowa spódnica

Wszystkie zamówienia od dzisiaj wykonam dopiero po 23.07. Mam dużo zaległej pracy, nie mam na nic czasu. W środę wyjeżdżam i chcę się wyrobić z aktualnymi zamówieniami. Można normalnie do mnie pisać, będę odpisywać na bieżąco, ale wszystko zrobię dopiero pod koniec lipca. Prosiłabym też wszystkich, którzy coś zamówili o wpłacanie pieniędzy, ponieważ jeśli do 2 lipca nie dostanę wpłat, to będę mogła wysłać rzeczy dopiero za miesiąc.
---
A dzisiaj miętowa spódnica z szyfonu. Rozcięcie z boku, wszyta halka, całość na gumie. Może mało mrocznie, ale robiona na zamówienie, zrobię również taką czarną/czerwoną/jakąkolwiek.Podobne też uszyję, bo czemu nie.
A jako, że zostało mi trochę szyfonu, to zrobiłam gratis bransoletko-gumko-broszkę różę :)







1 komentarz:

  1. O, jaka śliczna! :3 Chcę sobie uszyć zarówno podobną spódnicę, jak i różę. ^^

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarze :)