niedziela, 18 maja 2014

Headbow

Dokładnie za miesiąc będą wystawione oceny. Tylko miesiąc, przeżyć ten pierdymilion sprawdzianów i będzie dobrze.
Właśnie zauważyłam, że mam 2 wory ciuchów na przerobienie i półtora miesiąca na dokonanie tego+ zamówienia.Yay. 

Mam eko skórę, więc można zamawiać podwiązki i wszystko, co można zrobić z dermy :) Mam też prośbę do zamawiających- jeśli chcecie coś zamówić, ale nie jesteście pewni, czy to weźmiecie na 100%, to nie zamawiajcie, bo muszę najpierw wyłożyć ze swoich pieniędzy na materiały, a później nie mogę tego sprzedać. Mogę ew. poczekać na pieniądze jakiś czas (byleby nie pół roku), ale nie piszcie mi, ze rezygnujecie, gdy mam już gotową rzecz zapakowaną do wysyłki. Wybaczcie moje żale, ale ostatnio dostałam kilka 'zamówień' na których straciłam kilkadziesiąt zł, bo komuś się odwidziało. Na szczęście większość osób dotrzymuje słowa, za co dziękuję :)
---
Dzisiaj wielka kokarda na głowę, właścicielka w najbliższym czasie podeśle swoje zdjęcia, więc będziecie mogli zobaczyć jak wygląda na głowie :) Oczywiście wykonam takie na zamówienie (jak wszystko), można wybrzydzać z kolorem, wzorem etc :)
Tutaj: czarna satyna, biała, bawełniana koronka, czarny tiul, tasiemka w groszki i perełki.
Kokardę można przesuwać na opasce. Całość jest na druciku, więc nie opada, można ją ułożyć wedle upodobań.






2 komentarze:

  1. Też myślę tylko o zakończeniu roku i przetrwaniu tego miesiąca. Kokardka bardzo ładna, jednak trochę ta różowa opaska mi tutaj nie pasuje, użyłabym czarnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właścicielka chciała różową, więc jest różowa ;)

      Usuń

Dzięki za komentarze :)