piątek, 8 lutego 2013

Powitanie

Witam Mhroczne Dziecięcia :>
Na tym blogu będę umieszczała moją (nie)radosną twórczość :) Będą tutaj rzeczy które zrobiłam/przerobiłam (nie tylko ubrania ^u^) Spróbuję dodawać posty jak najczęściej, ale wybaczcie mi, jeśli przez dłuższy czas na blogu będzie pustka, ponieważ zazwyczaj albo nie mam czasu, albo materiałów.
Teraz trochę o mnie i moich tworach..
Mam 16 lat, mieszkam w najczarniejszych głębinach piekła na pomorzu ^^'. Jak za pewne zauważycie przeglądając bloga- lubię mhroczne klimaty. DIY zajmuję się już dosyć długo, w sumie zawsze lubiłam robić różne rzeczy własnoręcznie.
Co do rzeczy: jeśli przerabiam ubrania, to zazwyczaj bardzo je ćwiekuję, tak aby sam Rob Halford się nie powstydził :D:D Staram się, aby rzeczy były 'w klimacie'. Zazwyczaj wychodzi, huehue.
Robię wszystko, od ubrań, przez maskotki, po Zestawy Małego Egzorcysty (taak, kiedyś owy zestaw ujrzycie:)
Na pewno duża część rzeczy tutaj publikowanych będzie na sprzedaż, o czym będę was informowała w postach. Rzeczy które chcę sprzedać, będą w zakładce 'SPRZEDAM' (wszystko co zrobiłam i się nie sprzedało będzie w tej zakładce, abyście się nie namęczyli za bardzo :D). Będzie też zakładka 'ZAMÓWIENIA'. Są tam informacje dot. zamawiania u mnie rzeczy- tych z zakładki 'SPRZEDAM', ale też można będzie zamówić u mnie cokolwiek chcecie- jakoś się dogadamy :) Jeśli coś wam się spodoba, ale np. będzie w złym rozmiarze, nie będzie na sprzedaż, już się sprzedało, chcielibyście takie samo, ale z trochę innym wzorem/kolorem etc.- piszcie na mojego maila (odsyłam do zakładki 'ZAMÓWIENIA') za zwyczaj jest możliwość zrobienia takiej samej/podobnej rzeczy :))
Okej Robaczki, już was nie zanudzam :) (dobrze, spróbuję ograniczyć te buźki xd)
Pozdrawiam i zachęcam do obserwowania bloga, ave.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarze :)